Syskongrupp

Jag vet inte riktigt vad det är för folk som går in här och läser men eftersom det börjar krisa lite så skriver jag det här.

Jag går i trean på gymnasiet och ska därför göra ett projektarbete. Som projektarbete har jag valt att skapa en grupp för personer som förlorat syskon eftersom jag anser att det finns alldeles för lite hjälp. Meningen är att vi ska träffas i gruppen ett antal gånger, och kanske fortsätta sedan när mitt PA är över, och dels prata och hjälpa varandra på så sätt. Dock har jag sagt att det är inte tvunget att prata utan man kan komma och bara lyssna också om man tycker att det är jobbigt att prata om det men vill gärna lyssna på andra.

Har du förlorat ett syskon och vill vara med i min grupp eller känner någon som vill så kontakta mig snarast så kommer jag med mer information senare. Gruppen ska startas nu i Januari så som sagt, kontakta mig så fort som möjligt :) Det räcker att maila eller skicka ett sms och säga att du vill vara med.

kontakta mig genom:
[email protected] eller 0730539918

Hoppas ni har det bra!
Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Sara.

Jag förlorade min storasyster för 2 år sen. Hon tog sitt liv. Jag känner att precis som dig, att det finns för lite hjälp för ett stort behov. Jag bor i Nybro o har tankar om att starta någon liknande grupp här, kanske kan det bli en systergrupp till din grupp...

Vi får höras av o se vad som kan ordnas.

Varma hälsningar Emma W

2010-02-23 @ 21:34:24
Postat av: Emma

Jag startade en blogg ikväll...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0