have you ever seen the rain?

Jag hatar att vara såhär trött. Andetagen blir så mycket jobbigare att ta.. Skyddet som vanligen finns där är borta och hjärtat skriker.. Känslorna som hela tiden ligger där under kommer fram, trycker ner mig och håller mig liggande. Hjärtat väger plötsligt tiodubbelt, smärtan sprids ut i hela kroppen..

Eric, saknaden går inte att beskriva. Jag har inga ord längre. Jag vet inte hur jag ska bete mig. Allt jag vill är att gå tillbaka 2 år och ändra slutet på 6 september. Leva, jag vill att du ska leva. Vara här med oss. Jag vill leva livet fullt ut, men hur ska jag kunna göra det utan dig? Det var inte såhär vår framtid skulle bli. Du vet att jag alltid behövt dig, och det gör jag fortfarande. Det vet du..

Inget är som det ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag hoppas du tar in några ord från mig :)

du måste acceptera och leva, fullt ut!

Jag tror inte att din bror vill att du ska tänka "om det inte hände" "2 jävla år". Tror han vill att du och hanns familj ska vara lyckliga, glad och leva så lyckligt som man bara kan och utnyttja varenda sek som ni får uppleva. Jag vet, att det gör fruktansvärt ont. Och att saknaden är enorm. men det får inte ta över. Man måste lära sig att se allt positivt, man klarar inte livet annars. Det finns inget öde att någon dör. Gud tar dom finaste änglarna först. Ha är inte borta, han har bara gått lite i förväg. Lev, lev för honom. Tänk att du är din bror för en minut. Tänk att ditt hjärta är hanns, dina lungor är hanns, dina tankar är hanns. Va lycklig, andas och njut, skrik -av lycka! Jag hoppas du får ett fantastiskt liv med många oförglömliga minnen, minnen som ska komma i framtiden! /en som du inte känner som läser din blogg som vill dig väl.

2009-10-14 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0