I need a break

Jag slutade precis skriva på mitt senaste inlägg så läste jag lite gamla inlägg samidigt som jag funderar lite. Och jag kom fram till att jag behöver verkligen ett paus. En paus från allt. Jag skulle vilja åka iväg. Bara vara. Jag behöver göra som jag gjorde i ettan, tog en hel veckas "ledigt" ibland för jag orkade inte med allt. och saknaden efter eric skavde för jävla mycket.  Jag behöver verkligen det och jag vill verkligen. Men jag kan inte nu. Massa i skolan som måste göras, och jag som sa att jag skulle börja träna igen.. Allt går åt helvete just nu. Jag får försöka stå ut lite till antar jag.. Jag klarar lite till, men jag vet också att till slut kommer min hjärna och kropp säga ifrån och då gå det inte göra något. Då är det bara att lyssna på kroppen..

Nu är det 6 Maj också, vilket innebär 20 jävla månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0