22.56

I ett inlägg jag skrev för ett tag sen skrev jag om "armbandet" med klockslaget då eric dödsförklarades på. Jag kommer så väl ihåg när vi var inne i rummet och jag såg det. Nu senaste tiden har jag funderat lite på vad det det egentligen stod på.. Jag har hela tiden tänkt på 22.56, men har inte varit säker. Så innan idag gick jag in i erics rum, skulle kolla lite på gamla tidningsartiklar om olyckan och så, så får jag syn på polisrapporten/obduktionspapprerna. Jag har redan kollat igenom dem flera gånger, men kollade iallafall. Av obduktionsdelen fattar man typ ingenting, står bara massa läkarbabbel och konstiga ord. Sen hittar jag också dödsorsaken och tiden då eric dödsförklarades, och som jag trodde var det 22.56.

kl. 22.56 den 6 september 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0