Erics begravning

När jag såg vilket datum det var idag, 22 januari, slog det mig att det är 16 månader sen Erics begravning.. 16 månader sen jag senast såg den kropp jag alltid kallat min bror. Jag tror på att hans själ är någon annan stans nu. Jag tror på det för jag måste tro på det, jag måste tro på att jag ska få träffa min bror igen när det är min tur att gå "till nästa steg". Erics begravning är den dagen jag kommer ihåg mest av från hela hösten 2007, resten är helt suddig. Jag är glad att jag kommer ihåg den dagen så väl, även om det gör ont är det otroligt viktig pga många anledningar. Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om hela den dagen nu men jag orkar inte idag, känner inte alls för det så istället visar jag några bilder.

22 September 2007
Öja kryka och Öjaby kyrkogård








Erics vänner som bar kistan.




Emma som sjöng helt underbart både i kyrkan och på gravsättningen.

Öjabys kyrkogård är väldigt vacker, från Erics grav ser man sjön.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är otroligt STARK Sara !

När det är dags för nästa steg så vet jag att ni kommer återförenas. Man blir tårögd när man läser och ser alla dem fina bilderna. Men glöm aldriga att han finns med dig hela tiden. :)

2009-01-22 @ 21:57:31
Postat av: Sara

Tack så mycket. värmer verkligen (: Skriv gärna vem det är också så jag vet.

2009-01-23 @ 12:12:41
URL: http://lillalillanlillasyster.blogg.se/
Postat av: Hanna

<3

2009-01-25 @ 15:42:23
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0