Tilia cordata

Det pratas massa om tatueringar nu för tiden tycker jag. Jag har sagt hela sedan Eric's olycka att jag vill ha en tatuering som hyllar/till minne av honom. Jag har bara inte vetat vad. Det enda jag har funderat på är Tilia cordata, vilket betyder Lind på latin. Men jag vill vänta tills jag är säker. Jag har också funderat på att ha hans namn, eric. Men jag vet inte riktigt..Om det skulle bli Tilia cordata är det inte bara till Eric, utan också till min familj som jag älskar något enormt mycket. Den hade stått huvudsakligen för minnet av eric, men också en uppskattning till min familj vilket känns bra. Utan mamma och pappa hade jag inte varit den människan jag är idag. Men jah, jag får nog fundera lite till. Jag vill vara 100% säker, den ska ju ändå sitta där hela livet :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tilia cordata tycker jag absolut du ska göra i en fin stil det kommer vara super fint Sara !

hade vatt hur fin som helst

Kram

2009-02-10 @ 16:36:11
Postat av: JENNJAJ

PUSS!<3

2009-02-11 @ 19:00:09
URL: http://jennjaaj.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha! Ja, vi sa det igår att det var nog tur du inte var med för om Crillan och jag dör av alla snygga skor.. vad gör DU då?! (; Givetvis, slå till!

2009-02-11 @ 19:55:10
URL: http://aaallex.blogg.se/
Postat av: Alecko

Ja ;o men ey, har hittat ett par till assnygga nu och skitbra pris! berättar imon :D

2009-02-11 @ 21:33:43
URL: http://aaallex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0