Tisdag

Igår låg jag i sängen hela dagen och mådde blä. Då är det tur att man har världens bästa mamma som köper Ben&jerrys glass åt en :)
Men idag mår jag mycket bättre men orkade inte gå till skolan än, men förmodligen ska jag dit imorgon.

Jämte mig har jag en väldigt uppmärksamhtsberoende katt som tydligen inte kunde ligga 1 meter ifrån mig, i sängen. Utan måste ligga på mitt skrivbord och så jag rör honom. han är lite knäpp han, men otroligt söt.


Jag kom på idag när jag vaknade att jag aldrig lämnade in svenska uppgiften igår som skulle vara inne, hade glömt det totalt men som tur väl är så är den liten så ska göra den nu idag. Ska även vila idag, även om jag känner mig bättre mår jag inte helt bra. Tror även det var nog historiauppgift som ska vara inne idag, om jag inte minns helt fel? Någon som vet? Men det får jag ta när jag kommer tillbaka till skolan, har ingen aning vad det var för uppgift. Igår kunde jag verkligen inte tänka på skolan, men idag kan jag. Och det är ett bevis på att jag mår lite bättre. För när jag mår dåligt är skolan väldigt betydelselös för mig.

Aja, nu ska jag nog ta och titta lite på Gossip Girl och slappa.
Ha det bra.
Puss

Kommentarer
Postat av: Alecko

Jag skulle bara vilja uppmärksamma tjejen om att även vi som varit i skolan har totalt bojkottat den där omtalade historiauppgiften. Jag vet inte vad, men nåt är det som inte gör den uppgiften lockande.. :)

2008-10-07 @ 18:37:48
URL: http://aaallex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0