mys Lördag

Ja, ännu en lördag sitter jag här vid datorn och tar det lugnt. Med träningsvärk måste jag upplysa er om, och jag som hade tänkt att springa imorgon. Ja, vi får se hur det går!
Jag har funderat lite på det här med bloggen och så, och jag vill inrikta den på Kärlek&Sorg. För det är dem två "kategorier" i mitt liv som är styr det. och det är ju med mina äkta känslor jag skriver som bäst även om jag fått höra att vissa inte klarar av att läsa min blogg för jag skriver för "sorgligt", och jag förstår att det kan vara jobbigt att läsa, men det är mitt liv och mina känslor jag skriver ner. och jag gör det för mig själv, för jag behöver skriva av mig ibland och dessutom tycker jag om att skriva.

Sorgen är givetvis saknaden efter Eric och hur mitt och min familjs liv är en fruktansvärd kamp sen den 6 serptember 2007 och med kärlek menar jag inte bara pojkvännen, utan all sorts kärlek, vänner familjen osv.
Men lite ska fixas först sen får vi se hur det blir.

Hoppas ni har en toppen lördag kväll.
Vi ses och hörs,
Sara


Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

du är för söt <3

2008-10-04 @ 23:43:59
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0