helt totalt slut

Blööe, Jag är så förbannat trött. Jag vill bara gå och lägga mig i sängen och soooova!! Men jag vet också att om jag gör det kan jag inte somna ikväll och då blir jag lika trött imon igen. Åh. Man orkar ju inte göra nåt mer än att koncentrera sig på att hålla sig vaken..
Aja, igår åkte jag till daniel iaf. Han är mys, puss på han igen :) Men det är ett problem. Och det är så fruktansvärt irriterande, haaha, jag kan inte sova vissa nätter jämte honom ?! Helt stört. Jag bara vaknar och vaknar hela tiden. Så jag var riktigt trött när klockan ringde och ville bara gosa ner sig under täcket med min underbara pojkvän och ligga där hela dagen. Men icke! Det blev skola^^

Just det, måste bara påpeka att ibland undrar jag vad det är för folk som bor i Gemla egentligen. Nu har dom satt upp "gubbar" med jackor på vägen till Gemla. Både jag och mamma blev as rädda, för på långt håll tror man det ju är riktiga människor. Om dom nu satt dom där för att man ska sänka farten lär det ju inte funka precis för efter en gång vet man ju att det är dockor eller trägubbar eller vad man ska kalla dom. Nä, dom är lite konstiga minsann dom där gemlaborna.

Nehe,kanske man skulle ta och sätta sig och plugga lite.
Adjöss.
Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0