Pallapallapalla

Idag är jag väldigt negativ och på väldigt dåligt humör. Det är inte roligt. Trots min powernap på en timme i skolan innan är jag as trött fortfarande. Mandas teori om varför är att jag är mentalt instabil. Kan stämma mycket bra. Hon är klok ibland den där manda. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska skita i skolan imorgon. Lutar nästan åt det, om inte någon eller något händer som gör mig på bättre humör..

men självklart måste man se det positiva i livet också, vilket i mitt liv just nu är att det är endast 27 dagar kvar till vi åker till Thailand.

Mamsen och jag förra året i Thailand.

Ha det bra nu, och se det positiva här i livet även om jag är väldigt negativ för tillfället ;P
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Manda

ja, ytterst klok är jag! see ya tomorrow baby.

2008-11-06 @ 17:51:54
URL: http://menade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0