myshumör

Usch idag är jag sådär seg och blir ledsen för allt. Jag vet att jag behöver stanna upp då och ta några dagar ledigt egentligen för att komma på rätt spår igen. Men just nu hinner jag inte det, måste gå i skolan nu sista veckorna innan jag åker annars komer jag ännu mer efter och det hinner jag inte det heller^^ Får helt enkelt hoppas på att det går bra ändå :) SKa försöka hålla ut till thailand för där ska jag vila ut mig riktigt mycket :)
Sen är det när jag är såhär vill jag bara ligga och mysa med daniel hela dagarna. Ligga i sängen och titta på film och mysa. Pussa han lite och kramas lite.
Han är det bästa jag vet.
Han är den som får mig att må bättre.
men får vara utan honom idag med, får hoppas på att jag får en puss i skolan imorgon istället(a)

Nu måste jag fortsätta med att läsa Generation Kill, den är lååång och inte jätte rolig..
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0