Jobbig känsla

Usch, jag har en riktigt jobbigt känsla idag. Jag har haft den innan, för inte alls länge sen och då hände något mindre bra.. Hoppas det inte är något nu bara. Har suttit här och försökt och plugga men går mindre bra. Massa tankar som snurrar och jag vill egentligen stanna hemma från skolan imon med men måste dit och gå på idrotts teorin. Får väl se om jag går hem efter den eller hur jag gör. Ska försöka gå och lägga mig snart, men vet inte om jag kommer somna eftersom jag har sovit hela dagen iprincip.

Nu vill jag bara hoppa fram i tiden några månader och se vad som händer.
"I'll take the chance"

Nu börjar jag må illa också.
Aja,
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0