Helg mina damer och herrar

Jajamensan, fy fasen vad gytt :) Nu har jag gjort klart historian också, riktigt stolt^^, så nu har jag inget mer plugg denna helgen! Så himla skönt. Nu är jag hemma och bara myser, tittat på idol med Mam och Pap. Imorgon blire förmodligen lite stan med Eve, sen bio på kvällen möjligtivs. Vi får se lite :) Ganska lugn helg ser det ut som. Vilket är väldigt skönt för snart kommer det väl bli lite stressigt förmodar jag med all skola innan jag åker iväg. Bara tre skolveckor kvar för mig sen jävlar har jag "gått klart" höstterminen ^^ Tiden försvinner gott folk, har redan gott halva tiden på gymnasiet :O Längtar som sagt till Thailand, 3veckor av sol och värme! Fan va skönt det ska bli att slippa detta skitvädret! Sen när jag kommer hem runt den 25 december är det inte många dagar kvar till nyår och sen är det plötsligt 2009. My god. Var tog 2008 vägen? och vad har jag gjort? Aja, det blir nog bra ^^

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

tänker alltid på dig <3<3

2008-11-07 @ 21:56:34
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0