det är inte alltid lätt

idag är en tung dag. Liksså igår och iförrgår.. men då kunde jag klara av att göra annat.. nu blir det bara värre och värre. Har haft ont i huvudet hela veckan, och idag känns mitt huvud som om det väger 100 kilo. Det konstiga är att jag gick och la mig vad halv nio igår, somnade vid kanske nio och gick upp vid 10 idag på morgonen. Och jag är ändå såhär? sovit 13h, men inte ett dugg piggare, snarare tvärtom. Vill bara hem och lägga mig i sängen..
Jag vet vad det är. Jag vet mitt mönster. Min hjärna och kropp klarar inte mycket längre.. och det är inte mycket jag varit ledig denna terminen. Men nu börjar det bli riktigt jobbigt. I början av denna veckan sa ja att jag måste klara av dom två sista veckorna nu innan vi åker. Men just nu vet jag inte om jag klarar det. Jag orkar inte göra någonting, hur ska jag då orka plugga? Jag borde ligga före, men det gör jag verkligen inte.
Jag säger hela tiden att jag inte fattar att jag kan vara såhär trött, men då säger mamma till mig "jo det vet du". Och ja, jag vet väl egentligen. Men jag vill helst inte se det som en anledning, vet inte varför.. Det är sorgen, den tar slut på alla mina krafter. Om du ändå kunde komma hem Eric. Vad lätt all skit hade varit då.. Saknar dig mer än vad jag trodde var möjligt..


Sitter i skolan på en håltimma nu, sen slutar jag vid halv 5.. usch vad jag längtar till Thailand nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0