En liten tripp till Danmark

Eric fyllde år i måndags och vi hade redan för länge sedan bestämt oss för att åka iväg denna dag. Bara dagen innan bestämdes vi oss för att åka till Danmark, det är riktigt mysigt där faktiskt (:
När vi strosade runt lite i Helsingör stad i måndags gick vi in i ett liten affär som har, vad ska man säga att det heter, skulpturer kanske, iallafall så är dom jätte fina. har en från tidigare som jag fått av min faster kicki. Det är "gubbar" med olika budskap, och när jag såg en flicka och en pojke som satt jämte varandra på en bänk brast det för mig. Jag hade mått ganska dåligt hela dagen, men när jag såg den lilla skylten till det där det stod " Brother and sister - by your side"  gjorde det riktigt ont i hjärtat och tårarna började sakta rinna. hade vi inte varit i en affär hade jag nog kunnat storlipa, riktigt mycket. 
Vi köpte den, och jag ska nog placera den på mitt rum någonstans med en bild på mig och Eric jämte hade jag tänkt mig. Jag saknar inte bara Eric så fruktansvärt mycket, jag saknar också allt med honom, syskonskapet. Bråken osv.
Ofta när jag ser syskon kan det göra riktigt ont. Samtidigt kan jag bli glad av den fina syskonkärleken många har. Jag saknar min och Erics, så ofattbart mycket.

jag hatar när jag är iväg med mamma och pappa såhär, när vi ska äta tex så är alltid den fjärde stolen ledig och varje jag tittar jag på den och tänker på Eric och undrar "varför?". Eller när vi ska in på hotell, antingen får jag sova på en soffa i mamma och pappas rum eller får jag ett rum helt själv. Jag saknar dig så Eric att jag inte vet vad jag ska ta vägen ibland.
Min bror. Du har alltid vetat att jag behöver dig. Du har alltid hjälpt mig med så mycket genom mitt liv. Om du ändå kunde komma hem!!

Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0