Nytt år

Hej,
jo det var ett tag sen man skrev här nu. Som sagt har jag varit i Thailand, haft det sjukt bra :)  lite jobbigt att komma hem till kallt och regn. Men samtidigt skönt att komma hem.
Igår var det nyårsafton, vilket jag firade med kompisar och fest.  Nytt år, usch. 2008 kommer bli ett år utan Eric, ett år utan minnen ska skapas med honom. Första året utan min bror har startat.
Jag tittar ofta på bilder på honom. Ibland gråter jag så det gör ont i ögonen, ibland tittar jag och ser min bror och frågar mig själv " var är han?". det känns verkligen inte som om han är borta föralltid. Jag har inte förstått ännu. Jag tror aldrig jag kommer förstå. aldrig. 

Nu är jag väldigt trött ska nog sova snart.
Vi hörs och ses.
puss ta hand om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0