16:e

Idag var det tänkt att jag skulle ut och röra på mig lite. men efter att jag vaknat vid ett tiden, av mamma btw med frukost på sänge :D, så blev det inget vetiigt gjort idag heller. Bara suttit vid datorn. tänk vad skönt det är att bara slappa, skita i allt. Det är just det jag behöver just nu, nån skola orkar jag verkligen inte, även om jag måste ta tag i några saker snart..  Men tänk vilken gullig mamma jag har som kommer med frukost på sängen^^ :) de du!

nånting jag bestämt mig för iallafall är att efter jag skrivit detta detta jag ut och gå, antingen till eric och tillbaka eller till olycksplatsen och tillbaka. ungefär lika långt båda två så.. ingen lång runda iofs men men, frisk luft måste jag få lite, har inte varit ute på två dar xD

IDag är det den 16:e, och som jag skrev på min bdb; vi har alla dagar vi minns, idag minns jag.
Mjo så äre, idag minns jag en händelse. Vilket fick mig att rota fram en sak som låg i lådan. borde inte men kan inte låta bli att väcka gamla minnen.. Fina gamla minnen..

aja, nehe, dags för den lilla gårundan ?! jajamensan..
Ha de bra och ta hand om er.

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0