Thailand, underbara Thailand

Halloj :)

Tänkte bara säga att jag är ju i Thailand nu, har varit här sen 3 december och har nu 10 dagar kvar här. Och det är helt underbart, jag älskar det! jag älskar värmen, solen, shoppingen, människorna som ler hela tiden osv osv. Det går inte beskriva det med något annat ord än underbart. Detta året har jag inte hemlängtan ett dugg, vilket jag hade förra året. Detta året vill jag inte hem, jag vill inte hem till verkligheten, nej jag vill stanna här och bara vara, skita i allt annat :)
Men brudar där hemma, känn er saknade ! ♥ 
Mer får ni veta när jag kommer hem ^^

Puss och kram
Hoppas ni har det bra i snöovädret, själv ligger jag i bikini och njuter av 30-35 graders värme och sol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0