Mörker

Jag sitter och håller på med lite matte och tittade nyss ut och såg att det redan är mörkt ute. Usch säger jag för det, jag hatar mörker om det inte är när jag ska sova. Allt ser så tråkigt ut i mörker tycker jag. Trots att sommaren precis håller på att närma sig sitt slut längtar jag redan till nästa sommar. Jag tror inte heller, eller jag vet att jag inte är ensam om att tycka att sommaren är bäst. Allt blir så mycket mer positivt och glatt. Solljus är något jag är beroende av. Detta är något min mamma är exakt likadan i så snart nu när mörkret börjar komma, kommer hon att börja säga att hon vill åka utomlands och att hon längtar till Thailand resan. Vilket jag också kommer göra förmodligen^^

Nähä nu ska jag nog fortsätta göra lite matte, sen ska jag nog titta lite på las vegas och bara lata mig resten av dagen. Var riktigt trött när jag kom hem vid 7 tiden efter att slutat skolan vid 4 sen tränat direkt efter.Men jag trivs mycket mer med att träna såhär på eftermiddagarna. Sen är det ju träning imorgon på morgonen med vfg också. Börjar kännas lite bättre nu med simningen, saknar Jenny och Niklas bara i bassängen.

Pusss pusss ♥
& bye.

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

puss på dig <3<3<3<3

2008-09-02 @ 22:31:06
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0