Torsdag

Hello.

Gick till skolan idag iallafall. Mår mycket bättre idag :) Kom hem nyss typ. Hade först debatt första lektionen på samhäll kan ju inte påstå att det gick bra precis;P hade ju inte förberett mig nåt. Så får skylla mig själv, men skit samma det fixar sig^^
Hade franska på sen med, gick väl hyffsat. Proven han gör är ju inte svåra om man bara pluggar. Men jah, som sagt så kan han inte lära ut enligt mig så därför blir det många "skita i franska dagar".

ikväll är det träning igen, har faktiskt träna varje dag denna veckan än så länge, stolt! 2ggr i måndags, tisdagkväll, onsdagmorgon hoppade över kvällen för att vila musklerna lite, kände mig helt slut ;P
Men så kommer ju älskade Jenny med ikväll :D tumme upp för det. Tänka sig av vi båda har börjat träna igen. de är toppen, kan vi börja ses mer nu :)

nehe nu ska jag äta äpple.
Byee
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

ajemen !! (L)
träna träna träna. bara att det går så satans långsamt. haha

2008-04-03 @ 17:44:22
URL: http://jeennjaj.blogg.se
Postat av: JENNJAJ

snygg design sara lind :D haha

2008-04-03 @ 17:44:38
URL: http://jeennjaj.blogg.se
Postat av: Maria L

Måste säga att de är riktigt kul att du är i bassängen igen:):)
Hoppas att de håller i sig och att du mår lite bättre.

2008-04-08 @ 13:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0