Släpp mig

Släpp mig snälla, jag vill gråta, snälla låt mig. Det gör så ont att hålla dom inom mig. Låt dom komma. Släpp mig fri, släpp tårarna fria. Varför är dom kvar ? släpp ut dom ?! dom göra så ont, är tunga som sten i hjärtat.
Släpp mig.



Varför går det inte gråta ibland ? varför är det som om någon inte släpper ut dom ? Utan istället läggs dom som en stor klump och tynger hjärtat ? Du bara väntar och väntar på att tårarna ska komma men det kommer inga, det gör bara mer ont i hjärtat. precis som om när du är jätte förkyld och så behöver du nysa, det kliar jätte mycket i näsan och halsen, och gör massa konstiga miner, men det kommer ingen nys, det kliar bara ännu mer..

Var och sa till min tränare, rikard, idag att jag inte ska träna mer på året.. Och då får man veta att han ska sluta efter julen. negativt besked, eftersom jag hade tänkt att börja komma tillbaka i januari igen. Men nu är jag inte sugen över huvud taget. Om det inte kommer en ny tränare.. Men jag förstår honom varför han vill flytta hem till gotland igen, men jag kommer sakna honom.
Ännu en gång blir man lämnad av sin favorit tränare, ännu en gång. Saknar fortfarnade Danne, fan om han kunde komma tillbaka, fan vad nice det hade varit. Eller vad säger du Niklas ;D ?!

usch tung kväll ikväll.. Jag tror jag måste sova nu, somnade inte förens 2 igår.. om jag nu kan sova.. Vill bara åka härifrån nu ! orkar inte allt skolarbete och skit.
Längtar verkligen till den 13 december när vi åker till thailand, phuket i 2veckor. Fan vad skönt det ska bli, bara vara.´inte behöva tänka på något. bara va.. Slippa julen med, många tycker kanske jag är knäpp som säger så.. hade jag med tyckt egentligen, julen är ju underbar. Men nej inte nu, inte när Eric är borta. Vill inte ha nån Julafton utan Eric. Inga julklappar, inga släktträffar. Nej inte utan Eric. Nej. Det enda jag önskar mig i julklapp är Eric.
Eric Eric Eric Eric Eric och Eric.
Bror bror bror bror bror och Bror.
Om du ändå kunde komma tillbaka, vad lätt allt hade blivit.

Åh, tårar kan ni komma ?! snälla ?!
I början fick jag för mig att tårar inte betydde något, dem bara var några vattendroppar som rann ner för min kind, de ändrade ingenting. Men Nu har jag lärt mig, att dom betyder visst ! dom lättar smärtan, när det svämmar över av känslor kommer tårar. Man måste gråta har jag lärt mig. En sak som jag lärt mig i detta. Denna sorg. Blää. En av många sakar förmodligen.
Tårar betyder är min nya upptäckt.

Nä nu är jag trött. Ska sova, hoppas jag somnar direkt. annars blir det bara jobbigt. Tankar, tankar som snurrar.. Igår var det olyckan, varför hände det som hände ? Varför kunde ingen rädda honom? varför var det försent direkt ? Varför varför varför ?
...

Puss och kram,
ta hand om er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan nog vara bra att vara borta från simningen ett tag, så du slipper pressen där ifrån. tråkigt detta med Rikard, men vi kan ju hoppas iaf att det kommer nån ny som är bra:):)
guud va bra för er att åka till Thailand, är avundsjuk måste jag säga.
Lycka till med pluggandet::P:P
Kram

2007-11-28 @ 13:41:05
Postat av: malin

måste bara säga att du är grymt stark! jag är väldigt imponerad av dig.
Sluta aldrig kämpa!
kram, malin

2007-11-29 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0