Lördag

 Halloj,

Japp idag är det lördag, och jag har inte skrivit här på ett tag, vet inte varför har bara blivit så..
I mitt förra inlägg skrev jag ju att jag tror jag fått mer typ "makt" över min gråt.. men jag hade nog fel, tårarna komer när fan dom vill.. Natten efter jag skrivit förra inlägget grät jag riktigt mycket, har inte gråtit så mycket sen precis efter olyckan tror jag. grät först själv i min säng men gick sen in till mam och pap och grät ut där och sov sen där. I mammas  eller pappas famn finns en trygghet som jag inte skulle klara mig utan nu i detta läget. Har sovit dåligt hela veckan och varit trött hela veckan och har varit sjuk med :/ usch..

Har precis lämnat av viktor vid stationen, han har varit här sen igår :) myys på han <3 Älskar dig.
 Snart kommer brudarna också, Emma Evelina och Olivia :) Fest sen förmodligen.. (Y)

Nehe, nu ska jag lyssna på musik och bli lite piggare :D
Pusspuss, ta hand om dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0