"Har du syskon Sara?"

Idag ställdes jag för det jag visste att jag skulle ställas inför men inte vågat tänka på, Frågan-
 "Har du syskon sara ? "
 

Det var när jag var hos tandläkaren, skulle kolla up min knakande käke. I slutet så pratar min tandläkare lite om vad det var för problem och att han skulle skicka vidare mig till en speciallist istället, sen frågar han också om nåt med tandpeng eller nåt, om jag typ hade tankar på att byta tandläkare, så säger hon tandskörteskan
" har du syskon sara ?"
allt börjar snurra och mitt hjärta pumpar..
"eehh..nej"
Jag sa nej ? vadå nej ? eller var det rätt att säga nej ? skulle jag sagt ja ? jag har ju en bror, men han är inte i livet längre. eller skulle jag sagt som det va? .... allt bra snurrade. Hon sa massa saker sen efter om varför typ och jag hörde ingenting av vad hon sa, bara nickade. allt blev helt konstigt.
sen sa min tandläkare lite av vad som skulle hända sen sa han " ha det så bra nu sara"..
Det är inte så konstigt att säga så men på något sätt kändes det som han visste om det med Eric, jag hade den känslan bara, för han hade ett speciellt tonfall när han sa så.. Och dessutom hade Eric varit hos honom en vecka innan olyckan, och eric har gått där hela livet. Han borde ju läsa tidningen så.. eller jag vet inte.. fick bara den känslan.
Iallafall, nu har jag ställts för den frågan för första gången efter olyckan och jag svarade nej. Det kändes sjukt konstigt att säga nej, jag vill ju säga ja ?
suck..

ha det bäst.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Unni (Hugos syster)

Åh! Din stackare, hemskt hemskt!
Känner igen så mkt i det du skriver!
ta hand om dig!

2007-11-29 @ 23:40:08
URL: http://killyouridol.blogg.se
Postat av: Julia Wallblom

jag vet precis hur du känner.
vet aldrig va jag ska svara när jag får den frågan.
även fast min lillebror inte finns här på jorden
längre så kommer han ju ändå alltid vara mitt syskon, min lillebror.
kram

2008-02-07 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0