Gråt ?

Hejhopp.
Jag har kommit på att jag kan inte plugga på kvällarna längre, när jag kommer hem från skolan är jag så sjukt trött och orkar igenting annat än sova :/ blää.. Har prov imorgon med, samhällsprov. Som skulle gjorts förra tisdagen men jag var sjuk då :/ och fan jag kan typ inte det för jag orkar inte plugga nu. Men man hoppas på G iallafall. Nä fan nu börjar jag bli som jennjaj, bara skriver att jag måste plugga hela tiden x) haha ;P
Nä men förhoppningsvis går det bra på provet imorgon för imorgon är det en bra dag :D EMMAS FÖDELSDAG ! woho :) sen kanske viktor kommer hit med också för han har studiedag imorgon, men man får se om han orkar ta sig hit ;D Sen också komma Danne hem imorgon med efter en vecka i solen (Y) och han kommer vara meeega brun och jag kommer bli avis ^^ ,.. Så imorgon är det banne mig en bra dag :D

Nånting jag har märkt nu senaste tiden, typ bara senaste veckan så har "min sorg" ändrats lite. asså, eller iallafall min "gråt". Innan så bara kom tårarna när dom ville, ibland satt jag och kolla på en bild och bara ville gråta men inga tårar kom.. och ibland satt jag och gjorde ingenting och plötsligt bröt ihop. Självklart är det fortfarnade så, men på nåt sätt känns det lite som jag kan "styra" det lite mer. som om jag sitter och kollar på en bild nu, och börjar tänka på honom, var vi gjort tillsammans, eller på olyckan. vrids kniven i hjärtat några varv och tårarna rinner ner för kinden och detta varför? dyker upp igen. så var det inte alltid innan..
Men någonting jag alltid gråter, det är när jag läser saker mamma skriver. T.ex på hennes hemsida, www.tillminneavericlind.dinstudio.se, så skriver hon dagbok nästan varje dag tror jag. Det gör så ont. För hon beskriver inte bara känslorna man har själv utan andra med, mammakänslor. Att förlora ett barn. och andra saker hon skriver om eric på hemsidan, gör så ont att läsa men samtidigt älskar jag att läsa om Eric, prata om honom, titta på kort eller filmer på honom. Han är fortfarande en del av mig och vår familj och kommer alltid vara. så enkelt är det. Vi är inte 3, vi är 4 i familjen Lind. Så om ni känner för att gråta, läs på min mammas hemsida: www.tillminneavericlind.dinstudio.se .


Det här är vi fyra, på Erics student.
tryck på bilden för att se den större.


Nu tog orden slut, de gör det ibland.
Ha det bäst.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

hörruduru :) det är coolt att skriva om när man ska plugga :D hihihi

2007-11-21 @ 17:32:07
URL: http://jeennjaj.blogg.se
Postat av: Daniel okänd

asså inte för att jag har med saken att göra angåeende din bor, men jag förstår att du är ledsen och det är helt sjukt att en människa bara kan lämna världen så plötsligt. helt sjukt och jag sörjer med dej ha de bra

2007-12-17 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0