thailand

hejsan

Nu är jag i thailand, ´har varit det i några dagar nu.. Sjukt skönt är det här nere!! jättevarmt i både luften och vattnet, så gytt att bara ligga på stranden eller poolen hela dagarna och bara slappa. detta har jag längtat efter!
Mamma är tyvärr sjuk, stackarn har jätte jätte ont i halsen kan knappt prata eller äta..får hoppas det blir bättre snart så kanske vi ska åka och ta en shoppingtur nån dag :)

nu tänkte jag lägga mig lite på balkongen och läsa lite, njuta av värmen medans ni fryser där hemma i det gråa vädret mihi ;D eller har ni fått snö hemma ?

pusspuss ta hand om er ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Guuud va kul att ni har det så bra:):) Hoppas din mor kryar på sig. Här i Sverige har de inte kommit nån snö, men det är kallt nu iaf.
Ha de toppen bra nu:)

2007-12-17 @ 22:57:29
Postat av: karin

Hej.....du känner inte mig, men jag vet att din mamma, och min mamma mailar varandra ibland.....Jag är mycket äldre än du (41) men jag förlorade min lillebror för drygt två år sedan, i en bilolycka. Lillebror min, blev 29 år...

fast jag är så mkt äldre än vad du är, vet jag att jag känner och lider med dig.....Ingen syster ska behöva förlora sin bror.och inga föräldrar ska behöva förlora sin son.....

Ta hand om dig!!

Karin

2007-12-25 @ 03:09:47
Postat av: JENNJAJ

NEJ INGEN JEEVLA SNÖ HÄR INTE!! jeevla bajs skit!
kom hem nu fattaru! ::D:D:D (L)(L)(L)(L)(L)

2007-12-26 @ 22:57:03
URL: http://jeennjaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0