Thailand

Nehe gott folk nu är det inte långt kvar tills jag åker ! :) Bara en dag kvar, och då har jag mycket att göra ^^  men det blir nog bra :) Ska bli så skönt att få vila upp mig.. behöver verkligen det. Jag är ändå på nåt konstigt sätt lite rädd för att åka, jag vet inte varför, låter nog väldigt konstigt, men ibland känns det som jag inte vet om jag vill..
Men jag tror det också blir bra :)

Jag har tänkt lite på det med, mamma har varit lite arg idag för hon hade typ varit på ett möte med hennes chef och försäkringskassan, alltså det handlade om att de ville att hon skulle börja jobba igen och dom ville bestämma när och sånt. Jag förstår min mamma fullkomligt när hon blir arg på dom, för herregud min mamma är ett vrak! Hon skulle aldrig klara av tusen ungar som springer runt och härjar( hon jobbar på dagis) nu, det krävs ju enormt tålamod för det. Sen så är allt så konstigt med, man kan säga saker till henne som hon glömt bort sen, eller som ikväll när Min moster och hennes man och min ena kusin var här och åt så hade mamma lagat två pajer och när hon skulle säga vad det var i hade hon glömt det. Hur ska dom kunna begära att hon ska jobba ? Då gjorde min mamma något som jag tycker är rätt, visst det kan uppfattas elakt men jag förstår mamma.. I slutet blev mamma så arg så hon visade en bild på Eric när han tog studenten och sa " här är min son när han tog studenten"  och då blev det ju gulliga kommentarer och allt, och " jaa åhh jaa" sen drog mamma en annan bild och säger " det här är min son på sjukhuset" ( alltså en bild från när vi var där på första morgonen efter olyckan) " det här lever jag med varje dag" och hon från försäkringskassan blev helt ställd och visste inte vad hon skulle göra. fan vad stolt jag blev över morsan när hon sa så, dom borde för fan fatta att efter redan 3 månader kan man inte börja jobba efter att ha förlorat sin son! 3 månader är ingenting för oss, det känns som förra veckan för fan!! så rätt morsan !!

Att förlora en familjemedlem måste vara det värsta som finns.
Och jag förstår om många som ser mig i skolan osv blir förvirrade eftersom jag är, enligt mig, ganska sprallig och glad ändå.. Okej väldigt trött kanske men annars.. och sen skriver sååhär på kvällen, men jag kan inte förklara varför, mamma förklarar det bättre med det här med "masken" osv..

Aja dags att sova tror jag, upp klockan 6 imon, ska kolla på vöss som går lucia :) saknar simmarna <3
ha det bäst !

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad bra, men tokigt gjort! ^^ Fast endå såå jävla bra! Jag förstår inte alls hur som menar med att man ska börja jobba redan nu, det är som du säger med mina föräldrar med, att dom glömmer saker och är lite knäppare än valigt ^^
Det är väl bättre att dom går på jobbet när dom kan och gör det ordentligt, än att dom går dit och bara skapar kaos, tycker jag iaf ^^
kram

2007-12-12 @ 12:59:03
Postat av: Anonym

Oj glömde skriva namn, ja jag är niog inte heller redo att jobba än..^^
Unni var det iaf

2007-12-12 @ 13:00:38
Postat av: Maria

Vi saknar dig oxå Sara, hoppas ni får en riktigt bra semester nu och vila upp er ordentligt:):)

2007-12-14 @ 08:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0