Du är allt

Eric, jag vill inte göra det här.. Jag vill inte leva ett liv utan dig, du vet att jag har alltid behövt dig. Jag behöver dig nu. DU är min storebror och jag är din lillasyster som behöver dig att ta mig igenom livet.. Jag orkar inte vara den som är förstörd, jag vill inte. Jag vill bara kunna gå in i ditt rum och krama dig!! Jag behöver dig eric, snälla..

Är det meningen att jag ska gå igenom hela resten av mitt liv utan min storebror, utan dig eric? Hur jävla genomtänkt är det då? Jag fungerar inte utan dig, allt är fel utan dig. Jag behöver dig, Mamma kan inte andas utan dig, pappa är inte sig själv utan dig, han fungerar inte som han ska utan dig. Han behöver dig, mamma behöver dig, vi behöver dig.

Eric, jag vill inte längre.. Snälla bara kom hem nu!!
Jag är inte sara utan dig, det vet du.. Jag blev född som lillasyster för en anledning, för jag behöver någon vid min sida genom livet. Jag vill inte gå igenom allt i livet utan dig. Jag vill inte, jag vill verkligen inte eric.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0