Tjugo

Tjugo månader. 1år och 8 månder.

Det är lika overkligt varje gång jag skriver eller säger det. Tjugo är numret på antal månader min bror har varit död. Datumet 6:e kommer aldrig bli normalt för mig igen. Aldrig.

Jag har precis suttit och tittat på några klipp när eric jobbar med cabben. Det var jätte länge sen jag gjorde det och det var så skönt att se honom röra sig, le och framförallt höra hans röst. Samtidigt som det gör förjävla ont..
Jag förstår inte att jag har varit utan honom så länge som tjugo månader ikväll. Det är så jävla fel!

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva nu. Jag sitter och gråter och vill bara att han ska komma hem nu. jävla helvete. fy fan vad jag saknar dig eric.


Jag älskar dig brossan, föralltid är du kvar i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN

2009-06-21 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0