Kom hem.

Jag kan inte sova, det är dock inga jobbiga tankar som gör att jag inte kan sova utan jag kan bara inte. Förmodligen för att jag sov till typ ett idag. Iallafall, hämtade fram min gamla mobil från garderoben i brist på annat att göra. Och gud vad det finns känslor i den mobilen kan jag lova. Jisses vilken våg som kom över mig, en som jag verkligen inte var beredd på, Men jag är glad att det finns kvar. bl.a. finns det massa sms från precis efter olyckan, det känns bra att ha kvar dom. Att kunna titta på dom ibland.

Jag är fortfarande väldigt frånvarande när det gäller eric. Och jag vet inte riktigt hur jag ska reagera på många saker.. Hans födelsedag är på tisdag. 21 år. 28 juli, 6 dagar innan min födelsedag. Hela vår uppväxt har det alltid varit eric som fyllt år först och när han fyllt var det inte många dagar kvar tills min dag. Senaste åren firade vi våra födelsedagar tillsammans. Att inte få fira din födelsedag är bara så fel och elakt. Istället är det numera att gå upp till en kyrkogård, möjligtvis tända ett ljus vid din grav. Eftersom jag aldrig känt någon speciell koppling eller vad man ska kalla det till din gravplats, så känns det väldigt konstigt att man ska gå dit på din födelsedag och säga grattis. Det är andra året utan dig på din födelsedag nu. Att det börjar närma sig 2 år.. fan vad fel och sjukt det kändes att skriva det.. Att vi varit utan dig i snart 2 år eric, det är helt jävla förbannat sjukt. Fel. Så jävla felfelfel. Fan vad jag saknar dig brossan, kom hem nu!! Jag fyller 18 nu ju, blir myndig och vad förmodligen intresserar dig mest, får jag ta körkort. Hade du varit här nu är jag säker på att du hjälpt mig.. fy fan vad jag vill att du ska komma hem.  tänk om det var möjligt, Tänk om du bara var iväg på en resa eller liknanade. fy fan vad det hade varit underbart, veta att du skulle komma hem igen, snart..
Att istället hela tiden påminnas om att du aldrig kommer hem igen är en tanke som helst undviks. Jag vill inte veta av sanningen, även om jag vet att jag måste. Jag lever i min låtsasvärld där du bara är borta för en liten stund och kommer hem senare..

saknaden är enorm,
Jag älskar dig Eric.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0