Dags för Turkland

Så, då var dem två första skoldagarna på vårterminen avklarade. och jag är helt slut.. dem första veckorna här nu är det dessutom massa plugg, och jag ligger efter massa, det blev inte så mkt gjort på lovet kan jag ju säga. Noll motivation till plugg. Men men, livet går vidare och man får se det positiva, typ som att det är helg nu! hur gytt som helst, OCH en resa till Alanya, Turkiet, är bokad i augusti med brudarna! Det ser man verkligen framemot! Men det är som sagt i augusti så det är ett tag till, men fy tusen vad kul det kommer bli :) Nu gäller det bara att börja jobba och skaffa lite pengar, någon som har ett jobb till mig ? Egentligen är jag väl inget stort fan av turkiet om jag ska erkänna, vet inte varför bara känner så. Men nu hade tjejerna hittat en billig resa och jag tror det kommer bli jätte bra. (y)
Vad resten av helgen kommer att bestå av återstå att se, kanske blir det fest imorgon :) Nu ska jag iallafall titta på ett avsnitt av Gossip girl, sen blir det nog till att nana lite.


Havet i Thailand, helt underbart!


Kan ju ge er ett musik tips när vi ändå är i farten: Erik Hassle-hurtful

Puss och kram, ha en bra helg ♥



It has only been a couple of weeks,
but it feels like forever.


Kommentarer
Postat av: Manda

Ursäkta, sara menar mitt låttips! Erik hassle- hurtful

2009-01-10 @ 18:32:47
URL: http://menade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0