2009

Japp gott folk, nu var det 2009 också. nu är vi inne på mitt 18 år. Kan ju inte säga annat än att jag längtar till 18 års dagen, men den är ju inte förän 3 augusti så jag får vänta ett tag till, till skillnad från vissa andra som t.ex. chili som fyller år 3 januari, och då är det dags för årets första 18års fest ! Det ser vi fram emot :) Iaf, hur var er nyårsafton? Min var mycket trevlig, var först hemma hos Evelina och åt med brudarna sen var vi hemma hos emma där det blev lite fest :) Dock fick gårdagen mig att inse något ännu mer än vad jag redan visste innan... och ja, det gör lite ont.

Men nu ser vi framåt :) snart dags för fest igen som sagt. det återstår några dagar kvar på lovet, en vecka om man ska vara exakt. Och på den tiden måste jag plugga massa som jag missade när jag var i Thailand, inget jag ser fram emot men det måste göras. Tvivlar på om jag kommer hinna färdigt ens. men det märker vi, haha :) Wish me luck!

Puss och kram, och gott nytt år på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0