studiedagar tycker vi om.

Jag har ju haft studiedag idag för er som ville veta det, yeeey! så skönt :) förra året hade typ aldrig vfg några studiedagar och nu typ efter bara någon vecka. det här gillas kan jag lova !

Iallafall så åt mamma pappa och jag innan på Venezia, tror det stavas så, det var gott :) Sen tänkte jag åka till min älskling sen när han slutat jobbet vid 22. Mysa med han :) Sen är det skola imorgon igen. Not så mycket yey, men bara 4 dagar sen helg igen ! Och få planeras det tjejkväll med Crills,manda och allex. Mycket trevligt. Sen ska det hinnas tävla en snabbis med. Det ska bli mycket intressant och se hur det går.. Fast ska bara simma 2 st 50:or på söndag eftermiddagen så det ska nog inte vara några större problem.. förhoppningsvis iallafall ^^

Ska nog titta på ett las vegas avsnitt nu, hinner nog det innan jag ska åka till älskling.

och igen, grattis pappa!

Take care lixom.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0