Danneälskling

Igår efter en lång skoldag, slutade halv fem, följde jag med daniel till bolma som klippte honom :) Det blev fint! Sen åkte vi hem till honom så sov jag där med.  Gulle på han, förutom att han satt och spelade dotA när jag gått ocgh lagt mig och jag vaknade hela tiden pga alla tangenttryckningar och musklick x)  skrek lite på han så han la sig i sängen sen, bäst är han! ♥
Jag älskar dig Daniel Ekström, glöm aldrig det!

Dock blev jag lite irriterad idag när jag kom till skolan och kom på att jag började 09.50. jag som tog bussen 08.10 från gemla, åh. Kunde ju sovit en timme till ^^ Aja, skulle egentligen gjort lite läxor och sånt nu men det blev det inget.
Förresten, såg ni idol igår? det gjorde inte jag, men alla i skolan berättade om den 16-åriga Anna som var så sjukt bra. Och då var man tvungen och kolla om det var sant, och det var det verkligen. Sjukt bra flicka lilla!
Kolla här;
http://www.youtube.com/watch?v=D03dbdnE3OE

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0