Panik

Åh gud, jag har världens panik idag. Mitt hjärta bara dunkar sönder fan. Jag är helt skakig, kan inte ta det lugnt. Gud..
Det störda är att imorse i skolan pratade jag alex, crillan och amanda om att bli stressade att dom har skit lätt för att bli det och jag bara " jag blir aldrig stressad" och det är jag aldrig annars, men NU fyfan säger jag. Panik har jag. Tankarna bara snurrar i huvudet på mig. Haft ont i huvet med sen typ 3. Vet inte vad det är med mig. Det är iallafall skit jobbigt.

Jag gick på stan med eve efter stan, satt och fikade och pratade lite med. Så hon har fått lyssna på mitt stress prat idag. Fattar inte varför jag är sån här. Jag är ju aldrig det annars ? Läskigt när vi pratade om det idag med.

Nä usch, nu måste jag lyssna lite på Justin Timberlake och tänka lite på annat. Har fasen inte lyssnat på Justin på as länge men han är fan bäst!

Nu ska jag försöka lugna ner mig. Vi får väl se hur det går.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0