Francais med konstigt c

Salut!
Här sitter jag och ska försöka mig på att göra franskan, har redovisning om en artist på fredag. Herregud, jag som är så dålig på redovisningar på svenska, hur fasen ska det då gå på franska :O Jag skojjar verkligen inte när jag säger att jag är URKASS på franska. Jag läser steg 4, men borde fan vara på steg 1 haha. Fast det är faktiskt så att förra året när vi skulle läsa steg 3 hade vi en lärare som inte kunde svenska och inte heller lära ut. Jag lärde mig absolut ingenting i steg 3 och dessutom glömt allt från högstadiet. Usch jag får kämpa att ens sätta ihop en mening! Jag vill lära mig därför fortsätter jag.
Aja det är bara att göra det bästa av det hörni! Önska mig lycka till.

Jag var i skolan idag på morgonen, tema dagar är det och då håller alla elever på att måla om hela skolan. Jätte fint blir det, så himla kul att äntligen få lite färg på skolan. Måste säga att det vita som var ÖVERALLT i hela skolan var väldigt tråkigt och när man var etta hittade man ingen stans ;P Men nu måste jag säga att det blir riktigt trevligt, tänk att det är elever och lärare som målat om sin skola. Lite häftigt om jag får säga det själv ^^

Nehe nu måste jag försöka mig på franskan, även om jag helst låter bli^^
Ha det bra folket :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0