Pappsen :)

Ni glömde väl inte fars dag igår ?! Jag var så otroligt generös att pappsen fick två trisslotter,godis och en kram ^^ maha :) Bättre än inget eller hur ?

Nu är jag hemma efter lite skola och ätit lite och fjollat lite med mamma :) Ska försöka sätta mig att plugga lite engelska så man får det gjort snart. Annars har vi det väldigt lugnt med plugg denna veckan, helt otroligt! Just nu är jag faktiskt på ganska bra humör :D Känns bra ^^ SKa försöka hålla igång så jag slipper bli sådär aaaas trött så jag typ somnar redan vid 6-7.. Egentligen borde jag vara så duktig att jag åker och tränar.. men nä det orkar jag nog inte x)

Nehe, puss på er. Ha en fortsatt bra måndag.


Världens bästa pappa och jag i Thailandet förra året :)

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

jag pratade med henne, hon typ kollade igenom mig, tog lite prover och sånt du vet.

2008-11-10 @ 17:49:49
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0