vanlig dag.

Hej hopp.
Ja designen är fortfarande hemsk.  jenny?!

Idag efter skolan träffade jag eve och sofie och gick lite där innan vi åkte hem till eve. Evesnutten ska ju till kreta inatt, lite avis men faktiskt inte jätte mycket eftersom vi ska få så fint väder här i sweden till helgen :)^^ riktigt mysigt. hade velat hade vi hade båten i vattnet men har inte blivit så än och pappa är i stockholm denna veckan.

Har mått bra idag, bara att när vi var på kansliet idag med simningen så tittade jag på väggen med alla tidningsurklipp.. det gjorde mig lite ledsen. saknar tiden något enormt. vill jag komma i form igen kommer det ta många månader. jag har missat 8 månaders bra träning så har tappat riktigt ordentligt mycket.
Aja, jag vet att det inte är för sent. men jag känner inte för det än, får se om jag orkar till hösten :)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0