Halmstad

Hallå.

Idag är jag hemkommen från en 3 dagars vistelse i trevliga men regniga Halmstad. Jag och Eve,Fanny,Olivia och Emma tältade och festade lite. Firade även Fannys 17-års dag där! mycket trevlig får jag säga. Stort tack brudar för detta.
Trots att alla var genomblöta av ösregnet var det jävligt nice. Haft väldigt roligt!

Nu sitter jag hos min älskling och väntar på att han ska komma hem från jobbet, vilket han ska göra snart :) har inte träffat han sen tisdags, inte så länge men tillräckligt länge för att börja sakna honom den lilla underbaringen. Förresten så har jag och daniel varit tillsammans 6 månader imorgon. Puss på det och puss på dig älskling. Jag älskar dig♥

aja ha de toppen babes.
Puss och bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0