vänsterpilsnestrecktrea

Jag är hemma för er som inte vet det än ;) Hemma i mitt kära lilla hem i kära lilla växjö.. Jag har haft det helt underbart i Thailand, jag ville faktiskt inte åka hem..Värmen och allt är så underbart där nere, man kan bara vara hela tiden, allt var så mycket lättare där nere, antar att det är lätt att drömma sig iväg där nere också, vilket jag gjorde... När jag kom hem slogs jag rätt in i verkligheten igen, vilket var behövligt antar jag. Den där verkligheten som innebär en stor smärta. Den jag kände imorse när jag vaknade har jag inte känt på riktigt länge, jag hade faktiskt börjat undra vart den tagit vägen.. Jag hade drömt mig iväg, låst inne smärtan, men nu har någon låst upp igen och den strömmar ut som aldrig förut. Jag kan inte skilja på vilken smärta som är för vilken.. Jag kan inte..
nu mumlar jag bara igen.. jag mår inte bra.. så enkelt är ddet..

Jag längtar till nyår..nytt år, nya möjligheter? men jag längtar också tillbaka...
Men man får hålla ut, vänta på framtiden, vänta på bättre dagar, jag vet att dom kommer.. Jag har varit med om det förut..



sötnosar, jag hoppas ni har det bra :)
Vi hörs..
Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0