Titta!

Ja, vad är det här. Nu har jag inte skrivit på jätte länge. Haha, aja skit samma.

idag började skolan igen, både kul och lite tråkigt. As kul och träffa alla igen men samtidigt vet jag hur snabbt man tröttnar på alla läxor och prov och inlämningar osv. Men Lungt nu första veckan i alla fall^^ Schemat vi fått nu är ingen höjdare precis, men förhopningsvis kommer det bli förändringar. har ingen lust att gå till 4-5 varje dag..
Var riktigt trött när jag kom hem idag från skolan och vi har inte ens haft några lektioner :o aja, det ska nog bra när man vänjer sig snart :)

Ett tips om en bra låt, tycker jag iaf !
; Nomy - she reminds me of you

Dagens humör är enda hyffsat. Ni som läser och tror att om jag inte skriver om Eric så tänker jag inte på honom har fel, Jag tänker på honom hela tiden. vissa dagar är det lättare att få fram ett leende bara.

Nu ska jag lyssna på låtar och kolla in texterna. maha :)
Puss and bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0