Sorgens ögonblick

Jag har försökt komma på hur jag ska formulera mig och säga vad detta är, men kommer inte på något vettigt. Det är en text i allafall som skrevs av Stefan Nilsson efter Erics olycka i smålandsposten. Han har intervjuat tre av Erics kompisar. Läs själva. Några har säkert läst den när den var i tidningen, men jag hade inte läst den på länge och kom på att jag kunde lägga ut den här. Jag kommer ihåg att det var många korkade människor som kommenterat, skrev saker som dem inte hade en aning om. Antagaden som var felaktiga och gör ont för dom närstående, så ni som kommenterar olika saker utan att tänka er för, TÄNK ER FÖR!
Jag är inte säker på att kommentarerna var under denna text, kan varit en annan också om erics olycka. Nu står inga kommentarer kvar.
Läs den.
http://www.smp.se/nyheter/motor/sorgens-ogonblick(306708).gm

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0