Nytt

Imorse hade jag och mamma ett litet "möte" men min gamla klassföreståndare och den nya för att prata lite om hur skolan ska funka i år och hur jag vill ha det. Vissa kanske tycker att jag borde behandlas som vilken annan skolelev som helst. Men detta kan jag säga till dig, att precis har förlorat en bror och att hantera allt i skolan plus allt annat i livet är inte lätt.
Jag har i allafall haft väldigt tur än så länge när det gäller att lärarna har varit förstående och om jag varit borta en tid så kan dom säga det viktigaste till mig jag ska göra istället för ösa infomation över mig om allt jag missat. Det finns dom lärarna som inte har förståelse över huvud taget, och dom skulle behöva få lite infomation om hur det är att förlora någon nära när man är ung! Men som sagt det har inte hänt mig och det är jag väldigt glad över, men nu har jag fått massa nya lärare och dom h'är är då helt omedvetna om det här och det var väl en av anledningarna till varför vi hade detta möte. Nu har vi iallafall pratat igenom det lite och det känns bra än så länge, dem nya lärarna verkar bra och snälla. Så förhoppningsvis ska detta skolår och funka trots omständigheterna.

Nu sitter jag i skolan och har hål. Så nu måste jag göra lite historia, fick en uppgift imorse som jag missade pga "mötet".

Puss and bye, take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0