Min födelsedag 2008

Vill skriva lite om min födelsedag med. Se nu skriver jag igen precis efter jag skrivit ett annat inlägg, som jag sa. När man är på hugget så är man! haha!

Dagen innan mådde jag som sagt inte så bra, skrev jag ju här i bloggen. Men när jag vaknade (jämte min älskling) av min kära mor och far som kom sjungandes på morgonen var jag på mycket bättre humör. Det fattades dock en, Eric. Mina föräldrar ville jag att jag skulle ha en så bra födelsedag som möjligt och jag kan säga att dom lyckades. Jag mådde faktiskt ganska bra. Och att en cykel blev inrullad på rummet på morgonen gjorde det inte sämre iallafall, och dom andra presenterna såklart. Egentligen fanns det i sak jag ville ha mer än allt, men det fick jag inte. Min bror tillbaka i livet.

Släkten kom sen också, allihopa nästan. Alltid trevligt att träffa dom. Och tack för alla presenter! Blev jätte glad för allt!
Efter alla åkt hem, förutom kicki, olle och lille Mikael som var kvar, så åkte jag till daniel på kvällen efter att han slutat jobba vid 22. När jag kom innanför dörren var det massa ljus tända och jätte mysigt. Min älskling hade en sånt sött leende hela kvällen som fick mig att bara vilja äta upp honom^^ Han hade lagat mat och gjort det jätte fint, och så fick jag en parfym också, Lacoste- touch of pink. Tack så jätte mycket älskling!! Du är verkligen bäst. Du gjorde en perfekt avslutning på min födelsedag. Jag älskar dig.



Så fint :)

Min älskling är bäst i världen.
<3

Kommentarer
Postat av: Alex

MEN HUR KUNDE JAG GLÖMMA?!? :O Present kommer, vännen!

2008-08-09 @ 16:28:29
URL: http://aaallex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0