7 månader

hejhopp.
Söndag idag, brukar vara en slappdag. en dag jag alltid måste plugga men aldrig orkar typ mäh ;P haha vilket jag måste idag med men ha rinte orkat ta tag i det :/ fy på mig.

Mådde inte så bra igår sen när danne stuckit, nääusch. Men mår mycket bättre nu förutom att jag är sjukligt trött.
Kollade på en av filmerna jag och danne hyrde med som vi inte hann titta på, Stolhet och fördom. Den var bra, inte jätte jätte bra, men bra var den :) och i lödags kollade ju han och jag på jakten på lycka, den var med bra, sorglig dock men bra slut vilket jag gillar annars blir jag sur när det är dåligt slut ;P

Och idag är det den 6:e.. vilket innebär 7 månader sen erics olycka. Jag fattar inte vart tiden tar vägen och hela tiden känns det som att det blir den 6:e oftare och oftare. konstigt men sant. Jag kommer ihåg i början när jag räknade veckor. nu är det sju månader, helt sjukt och ofattbart. saknar dig så brossan <3


Nehe ta tag i pluggandet? japp ett måste.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0