Vad ska man skriva här?

Haha, jag är dålig. Jag kan typ aldrig komma på en "överskrift" eller vad man ska kalla det. Jag sitter alltid och funderar på vad jag ska skriva där. Kommer alltid på samma saker som jag alltid använder. Aja, så är det ibland ;P

I lördags som sagt var jag med Emma och Eve och festade lite, mycket trevligt. Puss på mina brudar :) Sen när natten kom så tog jag bussen till Gemla till min daniel. Sov där och var med han hela söndagen tills han skulle jobba sen vid 22.00. Vi sov typ till 14 men det var så himla skönt. Det är ju lov :) Och dessutom älskar jag att vakna upp jämte daniel. och det är ALLTID jag som vaknar först och han är oftast lite tjurig så istället för att väcka han ligger jag bara och tittar på han ^^ Han är så söt så det finns inte :) 

Nehe nu måste jag gå och fixa iordning mig lite. Ska snart åka till stan för att träffa Eve och gå runt sjön. Sedan ikväll ska jag mysa och titta på film med nella och Linnéa :) 

Förresten, ni har säkert märkt att jag varit lite konstig på senaste tiden. Men det börjar bli bättre nu, :)
Hoppas ni har ett jätte bra lov, ni som har det vill säga :)

Bye bye, Puss♥


 Bild från helgen, Jag Evelina Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0