Jävla liv.

Nu är jag sådär arg igen. Mitt bland alla känslor som är helt huller om buller så kan jag få mina ryck. Som nu, nu är jag arg på sorgen. Jag är arg på döden. Jag är arg för att sorgen fick mig att bli som jag blev. det är inte jag. men det kan ingen förstå, iaf ingen som inte vet vad detta är för skit. Alltså gått igenom samma sak. Och det är inget taskigt menat för dig som inte gått igenom det, var glad för det. Jag är bara så jävla trött på det. När jag tittar tillbaka på vissa under det senaste året blir jag så irriterad, jag har gjort saker jag inte förstår  och det är flera saker jag vill gå tillbaka och göra annorlunda. Säga förlåt till flera personer.. och ja jag skyller på sorgen. Kalla mig svag eller vad du vill, men jag skyller på sorgen för  jag förändrades efter erics död. och jag gillar verkligen inte det. Man får ofta bli kallad stark när man förlorar någon nära. "du är så stark, jag skulle aldrig klara av det". men va fan ska jag göra då? jag valde inte denna skiten, men jag måste stå ut med det ändå. Jag är inte stark, jag bara överlever för det är det jag måste. Jag är svagare än någonsin om sanningen ska fram.

Kommentarer
Postat av: ida

jag har likadana tankar. samma ord, samma visa.

jag känner likadant, så som du skriver.

ändå är det ofattbart.

be strong, believe!

2009-06-21 @ 18:23:27
URL: http://sundeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0