sporten jag aldrig kan lämna.

Nä fan asså det har går inte, Jag saknar simningen något enormt mycket! Varför kan jag inte vara såhär sugen på att lyckas när jag väl är i den jävla bassängen och tränar?!

JSM pågår just nu i Södertälje. Undra ifall mina jsm-kval tider har gått ut? Aja iallafall, jag gick in på sidan för att kolla lite reslutat och så. Då såg jag massa bilder och kände direkt att jag ville vara där! Blir så himla trött på mig själv ibland. Sen blir jag så jävla arg på den jävla olyckan, varför var den tvungen och hända?! Hösten 2007 var den första gången då jag verkligen hade bestämt mig för att satsa på simningen. sen går hela livet och bara skiter sig och då även simningen. Sedan dess har jag inte kunnat träna regelbundet mer än kanske en månad sen inte tränat mer än bara i skolan. Det har snart gått 17 månader sen den där dagen jag hatar hösten 2007 och jag har flera gånger sagt att jag ska börja träna igen. Men jag har aldrig gjort det. Jag vet att jag har mer att ge. Jag vill veta hur långt jag kan komma. Och jag börjar känna mig lite pressad nu, för jag fyller 18 i år och när jag slutet gymnasiet tror jag att jag kommer sluta med simningen om det inte går riktigt bra. Och det tar mer än en månad att träna upp sig.. jag är rädd att om jag inte gör detta nu kommer jag ångra mig för resten av mitt liv.. Jag kan inte sluta, jag har haft tankarna men sen kommer jag alltid till dom här tankarna jag har nu. Känslan när man står på pallen; hur adrenalinet pumpar, hur skönt det är attt komma i mål efter ett bra lopp. Fan. En fråga jag ställer mig själv hela tiden är kommer jag orka? Jag har blivit så annorlunda sen olyckan, jag vet att jag kan klara några veckor, sen sjunker jag ner i hålet igen. Hur ska jag klara det då? Äsch, jag måste bestämma mig. Nåt jag lärt mig av simningen så är viljan nästan allt!



Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Vad tycker du om min header förresten? ;)

Ha det bra!

2009-02-01 @ 20:28:55
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: JENNJAJ

SARA LIND! Vet du hur mycket jag saknar dig och våra minnen! Helt ärligt så kommer det upp ett minne eller en känsla varje dag jag sätter foten i simhallen. Hur jedra bra vi hade det innan. Hur sjukt kul vi hade det.. inga problem över huvudtaget! Möjligtvis nån lite flirt som inte gick som vi ville men fan det är ju inget stort problem om man tänker efter. Hur vi tränade som idioter och tyckte att det var kul!!!!!!!! Jag blir galen när jag tänker på det! GALEN! varför gav vi upp! Vi skulle ha lyckats om båda inte hade muppat sig! fan blir så arg. DÄRFÖR så ska DU OCH JAG visa att vi kan! nu när du börjar träna igen så ska jag inte släppa dig! Jag ska stötta dig(TVINGA DIG ATT TRÄNA FASTÄN DU INTE VILL!!!) vi måste sara.. vi mår så jävla bra då! Det vet du. Saknar dig som whhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa panik. PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-11 @ 18:57:15
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0