vovve

JAG VILL HA EN VOOVVE!
hhih, en liiten vovvsing :)  har kommit fram till att en stor orkar jag inte ha, orkar inte gå typ 5 mil varje dag^^ även fast stora med mycket päls är underbart söta. Men nä, jag vill ha en miiini hund, en sån Chihuahua med mycket päls. Tycker dom är så mycket sötare med mkt päls. hihi. Attans är dom är så förbannat dyra bara :O jesus.
Fast det största problemet är att mamma och pappa inte vill ha en och jag vet att Eric inte heller velat det :P såå njae, det blir nog tyvärr ingen vovsing för min del så länge jag bor i detta hus^^ För nöja mig med världens bästa kisse, sigge!


siggebuus!

Idag tränade jag i skolan, sen gick jag lite på stan med underbara jenny på mitt mega hål. Sen efter franskan, vilket jag verkligen är sämst på, cyklade jag hem. Är sjuukt trött idag, mår inte toppen precis. ser inte fram emot imorgon. Det har gått för lång tid, det skrämmer mig. Vill bara gå till baka ett år och vara fullkomligt genom lycklig. Saknar dig så eric<3

puss på er. nu ska jag lata mig hela kvällen. och förmodligen imon med..
Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0