vfg

Sitter i skolan nu, har tränat  och börjar snart historian.

har inget vettigt att skriva egentligen så därför skriver jag lite om one tree hill.
tittade som sagt på det igår och jag får typ panik hela tiden när jag tittar på det också för hela tiden tror jag det kommer hända nåt dåligt i serien och blabla. och jag vet att det kommer hända nåt och sen när det gör det som det gör typ hela tiden får jag typ ännu mer panik. Nä, det här börjar gå lite överstyr nu.  Serien har nästan blivit dålig.

Nog med den, jag tittar ju på Las vegas också. Den tycker jag om, och dem senaste avsnitten har varit väldigt spännande^^  Men är nu på sista säsongen och Daniel som tittat på serien innan har sagt att slutet är det sämsta som finns. Dom hade blivit tvungna att bara göra ett slut sådär för dom hade för lite tittare tydligen så kommer säkert få panik på den med sen ;P haha. Danne sa till mig för inet så länge sen att när jag tittat klart på las vegas borde jag sluta titta på serier, och han har nog rätt. Men får se ^^ det är ju min avslappning typ efter skolan och sånt. maha.

ha det bra.
Pusss

(vfg=växjö fria gymnasium)

Kommentarer
Postat av: JENNJAJ

oth kan aldrig bli dåligt :):):)

2008-09-10 @ 17:18:10
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0