trött och seg.

Att vara det på en träning är igen höjdare. Särskilt inte när min motivation till att träna blir noll när jag är trött. Jag blir så arg på mig själv fast jag vet att det finns inte så mycket jag kan göra. Jag är trött, och är det ofta. Jag måste lära mig att göra saker trots att jag är trött.
Men idag orkade jag inte det. Jag gick upp från passet första gången denna terminen. Jag hatar när jag gör det, Och ska börja kämpa mot mig själv att inte göra så mer. Men jag kan lova att det inte är lätt att ligga där och simma när man är skit trött och tycker det 'är skit tråkigt för tillfället. Men jag ska försöka ändra på detta, jag SKA träna denna hösten. Jag vill det.

Skriver kanske mer om det ikväll, nu har jag snart lektion. En tvåtimmars lektion, yey! eller inte alls. Men men sista lektionen iallafall, slutar vid tre sen är det historia saken som måste göras. Funderar på att göra den i skolan så jag inte kan lata mig och kolla på tv eller nåt som hemma. ^^

Aja snart börjar lektionen.
Puss and bye people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0